Monday, October 24, 2011

my man


hello readers , and for sure its me . his princess . haha kperasan .

me and him had a big fight yesterday , a BIG fight . get it ? BIG fight .
im crying like seriously , why theres water coming from my eyes ? mama what happen to my eyes ! we must go to docter . -.- #abaikan

some text from both of us . 

he asked me to active my account back . then me repling like this


nak buat apa ? bukan salah biy .


lol seriously lah aku rasa kejam di situ sebab reply sangat lah pendek . oh credits habis begitu saja . hhaha . tak ada kaitan .

him:tlg jgn reply pendek boleh tak ? biy tknk gaduh , biy just nak berbaik je tahu ?

me: fikir bby nk gaduh ni semua ? :'c

ok sekali lagi aku rasa tersangat amat lah kejam di sini . aku boleh rep mcm tu je. ohmai teruk gila . 


im sorry biy . :c


okay other text , nak berbaik balik ni 

him : settle lah , biy taknak benda ni berulang lagi :( . bby kat mana ni ? i miss you 




dan tugas saya adalah untuk menyelamatkan keadaan . api kalau betemu api . tak boleh jadi :')


me: bby pun tknk . kt rumah ni . why ? alololo , cpt muah kita ! :b


and then kitorang go back to normal . hihi thanks Allah :')

after that i waited him to text me , ok wa ckp lu 2 text 1 pun tk rep .
igtkn dia dah tidur . so saya pun call dia

hikhikhik

perbualan itu dirahsiakan . tapi omey doh . be jelly :b .


texting


me: gedik :b

him: awak pun sama gedik . hahah

me:dia lagi gedik :b . kita nak manjewww manjew ngn boyprengg titierw ni . hikhok

him: kita pun sama nak manja2 gn girlpreng kita ni xD .


seriously 



i love him






"gemuk saya ni , dia selalu mengalah tau even pasal saya . so mcm ni 

me: dahlah im so sorry . bukan salah you .

him: jgn salahkn diri you lah , salah i jugak . im sorry :c .

see , hihi comel cara awak biy . makin sayang kat awak :*"



dear heartbeat

seriously even kita banyak gaduh , trust me . i tk pernah nak gaduh ngn you . tp mana ada couple yg tk gaduh kan biy kan ? hihi . i ni panas ok ? i mean panas baran . i hope you can stay longer with me . 





I   L O V E   Y O U   










uncle mutu , saya nak boyprend 1 . yang omey , mata sepet , yang belakang sekali tu . boleh kan ? :b .



                                                                                  much love
                                                                                      his girlfriends

No comments: